spännande

Hej! Nu fick jag ont i magen, är redan nervös inför att träffa Joakim imorgon, det har jag varit i flera dagar nu.
Han ska iallafall komma hem till mig i morgon, ska bli kul att träffa honom, efter 3 år, om inte mer. Vi har återfått kontakten & det känns super!

Lyssnar på lite musik nu och ska snart lägga mig & ringa honom. Sen sova.

Föressten, imorse ringde en man från polisen, han frågade bara några frågor om mannen jag berättat om, annars kan du ju läsa här! Det blir iallafall att åka in på förhör på måndag, halv 3. Så kan det vara.

Jo, ska gå nu! Hörs om ett par timmar, då jag är extreeeeeeeemt nervös!
Ha det bra, sov gott.
Pussar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0