what to do?

Hej kära vänner, allt bra?
Med mig är det bra nu, absolut inte lika trött som innan jag for iväg.

Gick en sväng på stan med Mamma, köpte ett par nya vanliga svarta leggings och tänkte beställa ett namnhalsband, ni vet? Ett sånt som bland annat Kissie & Foki har. De var rätt billiga, plus att det var halva priset. Men mamma går imorgon och beställer ett istället, det var kö & bussen skulle snart gå. Så snart har jag ett jag med, i silver, då jag personligen tycker att jag passar bättre i det än i guld. Sen är det ju finare om man bara äger silver smycken för övrigt att ha ett silver halsband, eller vad säger ni? :D

Ser ut att bli tidig middag idag, efter jag ätit ska jag tvätta samt hoppa i duschen, sen kanske ta en powernap, eller så går jag till Vixi, där kommer jag nog att somna om hennes familj inte har kommit hem ännu. Ikväll är det barnvakt dags igen, dock åt alla tre barnen idag, så jag får se till att vara på bra humör & någorlunda pigg, men pengarna ramlar ju in så jag ställer upp ;)

Yes, dags för mig att checka Facebook. Du kan ju alltid lägga till mig som vän om du själv använder dig av facebook, Hannah Eriksson Engman, det finns bara en sån så du missar mig inte!

SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0