you're a perfect lullaby.

Hej där. Dålig update under gårdagen, vaknade sent, brorsan var här & sen gick jag till Vixi. Visst jag hade ju kunnat slänga in en update under tiden men det gjorde jag inte.

Vaknade till och från igår fram till klockan 15. Då klev jag upp. Emma väckte mig dock 8.15, men jag offrade skolan för att fortsätta dejta kudden! :D Käkade & sen satt jag vid datan, lagomt när batteriet tog slut kom min bror & Tobba så jag socialade med dom. Tänkte i flera timmar gå å duscha men det kom nått intressantare emellan hela tiden. Segade vid tvn å nått skumt hade hänt, men det visade sig att jag var rätt korkad, men det var inget nytt så! ;)

Iallafall, gick till Vixi, satte mig med Sara & tittade på klänningar till sommarens bröllop(stavning?). Det fanns en massa fina! Såg på Made in Sweden & Glee. Det först nämnda är för efterblivna & det andra är för de som är totalt bäst! Alltså jag! haha. Läs det med en nypa salt.

Hursomhelst. Gick hem & satte mig vid datorn, har inget annat att göra då de flesta sover nu. Borde ju kunna hitta på nått, ska iallafall prata med min bror, Robin nu.
Berättar saker för er snart.

Medans jag endå tråkade framför datorn passade jag på att räkna samt lägga till pengar till Turkiet resan, 25 augusti, å nu har jag enhel del + en massa mer! höhö. Iallafall så det räcker och blir över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0