sola & bada i....

hejsan! Allt bra? med mig är det toppen..
Fixat passet idag som sagt, gick fortare än jag trodde & super enkelt. Dock var väl bilden inte det vackraste, men ähh ;) Så det är iallafall klart nu, ska bara betala resten på resan & packa sen ska jag sitta dag in & dag ut och bara vänta på att få åka.. Åååh vad jag längtar.

Sprang på stan en sväng med mamma, hon köpte en present i förväg åt mig, ni får se imorron! Sen jag kom hem efter det har jag bara varit hos Monica, sen vart ute med Hugo på min baksida, han har badat! Helt söt, kanske kommer ngn bild imorron!
Nu på eftermiddan drog vi till Hagaviken, jag + Monica åde, ungarna bada! Fysatan så kallt det var, huvva! Förstår inte hur man kan bada.. Jag är värsta badkrukan..

Är iallafall sugen på att slå på en film och sova nu! Så vi hörs imorron, ska upp tidigt & sola! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0