bullfest bullfest hela dan!

Morsning korsning! Det luktar massa nybakta bullar, har bakat med mamma. Innan de bakade jag en hallonpaj till Monica, hoppas den smakar bra! För den tänker jag då inte smaka.. Så är ni sugna på nybakta bullar är det bara att kika in! ;)

Imorron ska jag in på polisstationen med mamma, blir till att fixa passet färdigt. Dels behövs de då jag inte har nått legg, då jag ska hämta ut sommarjobbslönen samt till TURKIET!!! 55 dagar kvar nu.... Taaaaaaaaagga!

Vad hittar man på ikväll då? Ingenting, vill ut och promenera, ska höra med Monica om hon är på. Annars går jag eventuellt ensam eller så blir det att chilla vid tvn eller en bra film!  Nu ska jag iallafall göra nått annat, ha det!
i miss u..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0