vad gör man en regning dag?

Tja! Nu har jag inget kommunalt jobb nå mer. Jag trivdes inte där och kommunen vägrade byta plats på mig, å massa minus i lönen nu! Men det är ju inte direkt mitt fel. Det blev som det blev.

Nu har jag iallafall sovit sen klockan halv 9, jäkla skönt det var. Nu vet jag inte vad jag ska göra, vill göra något som är typiskt då det är kasst väder, nivet såsom att baka bullar eller något.

Imorse då jag klivit upp så såg jag en blixt utanför fönstret och precis bara max 5 sekunder senare världens jäkla braksmäll! Så nu är det mulet och pissigt väder.

Pratat med min syster nyss, vi ska gå och titta på Eclipse nu i helgen typ, såå nice! Har längtat som en tok efter den filmen =)

Nu ska jag höra med mamma om hon vet vad jag kan hitta på! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0