världens bästa barnvakt! ;)

Hejsan.. Chillar på hos Monica med Sara nu. Är ju barnvakt, Hugo sover sen klockan sju, skönt det.

Vart barnvakt nu sen i måndags, sovit över här och så. Rätt chill endå, trots att de är mycket att göra.
Idag har vi varit ute en massa, fikat då min syster fyller år idag, promenerat runt lite här omkring och busat! Nu är vi lediga till på tisdag eller onsdag, känns skönt! Ska passa på att soooooova.
Hämtat ut mitt pass idag också, redo att åka iväg nu!

Huvva, är gode trött. Monica slutar halv 10,sen skulle hon tydligen hem till mig och fika, så kommer inte härifrån fören närmare 11 skulle jag tro.

Nu ska jag iallafall gå, kan höras när jag kommer till Sara,ska sova där! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0