9.45 - 12.10, gilla! :D

God morgon! :) Har faktiskt sovit mycket idag, somnade dock efter 11, jag som tänkt lägga mig 9, la mig efter 9 & tittade på A walk to remember, ååh vad han är snygg Landon.. Sen vaknade jag tio i sju, men somnade om till 10 över. Så några fler timmar än vanligt, skönt! :D

Om 10 minuter ska jag gå till bussen, hoppas dock att den inte är lika full som sist jag åkte den här tiden på en fredag, den var smockad, har aldrig sett värre, chauffören fick till och med skita i att ta upp folk ;s

Slutar iallafall 10 över 12, skönt som bara fan! :D Vad gör ni idag?
Ska hem efter skolan direkt, eller så eventuellt, om mamma behöver hjälp går jag dit en sväng. & Ikväll ska jag umgås med Sara & Vixi, de har haft magsjuka i veckan så då har det inte blitt nått! :)

Nu ska jag dra, känner mig stressad trots att bussen går 9.07, och det tar max 3 minuter att gå. Ska göra klart det sista, hörs om ett par timmar!! :D

Ha det fint! Puuuuussar!




Kommentarer
Postat av: simone

söt du är :D

2010-03-12 @ 20:28:54
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0