aveeeeeeeeeee mariiia.....

Äntligen hemma & redo för sängen! Idag ska jag somna innan klockan 11!

Studiebesöket gick bra. Det var dock ingen gudstjänst, det var endast en kör som sjöng en rad olika låtar. Ingen låt som jag nåååååååågonsin hört förr och de alla lät likadant. Men ljudet som blev då de sjöng var rätt mäktigt.
Tyvärr fick vi inte svar på alla våra frågor, men vi ska ringa under veckan så. Precis då vi var klara gick bussen och nästa skulle gå om en timma. Då tog vi oss en promenad till Stadsöcentrum, där hann vi se en buss som precis gick förbi!!! Så nästa gick om 27 min, så det var bara att vänta. Hem kom vi iallafall.

Kom hem ca halv nio, sprang in en sväng bara sen direkt till Monica. Hugo blev glad och skrek Nanna heeeela tiden! Högt och vackert ;) Imorgon, då jääklar beställer vi kläder! vi har skjutit på det i två dagar nu, men nu banne mig blir det av. Blir bara en jacka för min del, massor för Monica.

Just ja, Moster Marina, om du läser det här. Gör mig en tjänst! Fundera på att åka utomlands till nästa sommar, 2011 alltså, som ni gjorde förra året, alla ni + jag! :D Övertala min mor och tänk på saken! :D Okej? Kommentera att du sett detta ;)

Nu ska jag slagga.
Gonatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej vännen !

Vi får väl se om vi lyckas komma överens om någon resa till nästa år. Får väl prata med mina systrar och kanske börja planera. Skulle vara jätte skönt, det är bara det som kan kallas semester.

Kram

2010-03-21 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0