Hollywood fruar - NEJ TACK!

Tjenis penis. Kvällen har spenderats hos Monica, vi har glottat på tvn & tvättat. i like that

Vi såg iallafall på Spårlöst, dock ett gammalt avsnitt, men M bläddrade då & då över till Hollywood fruarna nivet, fyfan säger jag bara! Jag tåååååål inte kvinnorna. Vem fan bryr sig om hur många toffsar Maria Mo..vafan har i sitt hem, de som hon har på skåpluckor & kuddar osv. Helt jävla patetiskt. Sen, vem bryr sig om hennes jävla läppstiftsfärg? Hon är lika förbannat ful iallafall!! ÅÅH!

Ursäkta, kände att jag behövde få det ur mig, men dessa kvinnor är patetiska, fula & äckliga.

Klart.

Vad ska jag göra nu? Drar en funderare på att se film, vad isånnafall? Bröllopsfotografen? Äntligen midsommar? Spacebuddies? Ja, den sistnämnda är en barnfilm, men hundarna är såå söta! Har sett alla andra filmer så ;)

Imorron ska ni få se en dunderstörd facebook konversation, helt totalt värdelös men underhållande. Jag & Emma hade rätt trist på lektionen, planerade mord osv.. Ni får se imorron. Det spårade ur rätt mycket kan jag säga ;)

Ska vara tråkig & lägga mig nu! Behöver min skönhetssömn.

Cya tomorrow bitcheeeeS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0