Gudstjänst (Studiebesök) skoljobb en söndag!

Hej där! Här sitter jag med svaga armar och ben, ont i magen och värk överallt! Vet ni vad jag har gjort? Skottat snö i 50 minuter, är helt körd nu. Kan nästan slå vad om att det blir svårt att ta sig ur sängen imorron bitti.
Anledningen till att jag skottat är för att en viss person ställt ut crosstrainern under en pressening(stavning) , hoppas ta mej fan att den funkar.. Och jävlar om det börjar snöa, har slitit som ett djur där ute, det enda jag kunde höra var min egen andning, haha!

Nog om det. Som jag sagt ska jag på gudstjänst idag, nej jag är inte troendekristen, har aldrig varit på det förr vad jag minns. Det är ett skoljobb, vi ska besöka en kyrka och delta i en aktivitet de har på fritiden, då fick det bli en gudstjänst. Efteråt ska vi ställa frågor till någon som jobbar där. Hoppas vi inte missar hållplatsen som vi ska av på, för det kommer att vara bråttom när vi väl är framme. Har aldrig varit i den kyrkan förr och aldrig åkt buss ut till Kyrkbyn så jag har ingen aning om vart man hoppar av eller så! Wish me luck! ;)

Vad ska jag göra nu i 15 minuter då? Känner mig helt otroligt stressad, trots att jag inte är det. Ska tömma jackfickorna ifall man inte får ta med jackorna in i, ja där vart det nu är.
Vi får helt enkelt höras senare ikväll! :)

Ha en fortsatt trevlig söndag! :) Puss


Före!

efter + mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0