let me entertain you

men hjälp, kolla mina ögon.. :s


Wallander är slut & jag har snabb städat mitt rum, sitter i sängen och ska snart lägga mig! Underbart, skönt att sova, dock mindre skönt att vakna halv 6 å fara till skolan! Någon mer som inte gillar skolan?

Efter skolan ska jag nog fan vila, känns som att jag kommer behöva det, sen tvätta & umgås med Monica.
Blir ju att se Biggest loser, as usual.

Nå jaja, vad ska jag säga? :D Förutom att jag verkligen borde sova nu, men det känns tråkigt att lägga ifrån sig datorn och vara osocial med alla i några timmar. Men ni överlever, ni har ju gjort det förr så!
Ni är ju helt klart bäst så :)

Vi hörs om ett par timmar!
Massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0