måndag - good feeling



God morgon sötnosar!
Ska dra om 10 min. Vad gör ni?
Känner mig faktiskt glad idag, jag menar, jag är inte ful.
Haha, man måste vara snäll mot sig själv någon gång, känner mig fin idag. Det är bra va?


Har rätt kort dag idag, endast till 2, rätt soft! Sen bara data&svenska från 8.15 - ca 11, sen lunch till klockan 1, sen matte i en timma! fiiifan najs. + att det är varmt ute, dock ingen sol ännu, men den kommer tydligen! Känns som en bra dag.

Somnade inte förens efter klockan ett, känner mig dock rätt så utvilad, liiiite trött ännu, men äh, who cares!
Vad ska ni göra idag? Har ni lov? Eller har ni haft redan?

Humöret är på topp, känner att det är på väg sånt dära glad-damp, vill bara skratta, åt ingenting, skrika, skriva konstiga saker, göra er förvirrade eller liknande, knas.




Drar nu! Vi ses senare
Ha en tooooooppen dag, love!


Kommentarer
Postat av: moa pettersson

mjo..:( mindre kul!

va härligt att höra:)

-vad har du för dig?skolan?

kram

2010-03-08 @ 10:33:43
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0