onsdag - snart slut!

Tjenispenis :) Allt bra? MEd mig är det väl sådär, trött och sjuk ännu.

Hade två prov idag föressten, ett i BF och ett i matte. BF provet sket sig, kunde ingenting så jag fick ta boken istället. Matteprovet gick toppen =D Åh har aldrig känt att ett matteprov någonsin gått såhär bra.

Vad har jag sysslat med idag? Skolan, tvättat jätte mycket, sen varit med Sara. Tittat på Andra Avenyn och spelat GH. Vad har ni gjort idag?

Nu är jag galet sugen på att sova, men det lååååter sjukt jobbigt att sätta nya sängkläder i sängen, så det får duga med att sätta lakan, örngott och ett påslakan, brukar ju alltid ha två täcken, men jag dissar ett inatt!
Nåja, har huvudvärk nu, ses! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0