tisdag - todays gonna be a good day

God morgon solstrålar! Vad gör ni? Mår ni bra?
Jag mår toppen, är glad & känner mig allmänt bra idag, bra va? :)

Att kliva upp när väckarklockan ringde var inte det lättaste, såg först å främst ingenting, fastnade i mina täcken + överkastet, var yr och trött, kände mig allmänt trög, trodde nästa att jag skulle dö ;s

Japp, nu ser jag inte framemot ca 7 och en halv timme BF, det är däremot inte nice nåååågonstans, usch!
Kommer ju garanterat somna ett par gånger ni vet, inte ovanligt liksom.


Vet ni vad? Idag är det massa bra på TV! Så jag ska nöta tv ikväll! Biggest loser, Dating in the dark, Cougar town m.m... :D

Nu ska jag göra mig helt klar sen åka till skolan! :) Hoppas Linnéa är på bussen, så ngn är social!

Ha en riktigt nice dag!
Ses pussar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0