35 grader i solen! me liiiiike

Gomorron :) Försov mig idag så jag kör en sol dag! =D Ska strax iväg till Vixi & Sara, för att antingen sitta där ute och steka eller ta en svettig promenad. Fick även ett brev idag, från Lulebo, ang...... Ja vadå? Kom tillbaka sen så får ni veta ;)

Igår innan jag somnade så tittade jag på massa Bella & Tyra show, först avsnittet med Kissie, fyfan säger jag bara! Hon är riktigt äcklig. Hon ser ut som en jag vet inte vad och beter sig som en cool 13åring!!! Fan att hon hela tiden låtsas vara så jäkla kaxig, och det enda hon säger är absolut inte, heeeela tiden! Fyfan, människor som Kissie borde inte få finnas. Å fegjäveln vågade ju inte ens slå de som hon så fint hade sagt. Fitta!
Själv tycker jag att Bella & Tyra show är riktigt bra och att de fick ta en jäkla massa onödig skit från Kisse..

Nu måste jag ut å få lite färg! Ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0