kort dag - yyyyyyyeah!

Tjena! Wihoooo, fick sluta redan innan 1 idag. Det har varit helt galet chill idag, först på morron fick vi göra 8 frågor om vårt liv typ, efter det gjorde vi en uppgift med nån buss, typ att om man ska kliva på bussen att det redan sitter folk där, vem man väljer att sätta sig brevid, om de bara finns platser brevid någon. Å då var personerna att välja mellan dessa; skinhead kille, onykter man, en kille med downs syndrom, en mörk man med rastaflätor, tatuerad ung kille osv.. :) Då fick vi i grupper välja vem som skulle sitta brevid vem, å jag tog tatuerad ung kille.
Sen skulle vi motivera, å de flesta som valde tatuerade killen sa att de gillar tatuerade killar & att han var snygg. Likaså för mig ;)

Efter den uppgiften vare lunch, vi kortade av den med 30 min så vi kunde börja och sluta tidigare.
Fick lite information om ett arbete vi ska ha vecka 18 typ, då ska vi hålla i utomhus aktiviteter för barn som är mellan 6 år upp till årskurs 3, lekar osv. Ser fram emot det galet mycket! Sen vare bara att dra hem efter att vi i klassen planerat lite =D

Eftersom att jag inte har färgat håret ännu så ska jag nog ta å göra bort det nu, å sen åker jag nog å solar, yey!
Hörs om ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0