Måndag - nytt liv från och med idag!

God morgon. Här sitter jag med min första Nutrilett, det var ju rätt gott endå, å alla som säger att de är så äckligt, feeel! Smaskens ;)

Det är väl så att nu har jag bestämt mig, slut med onyttigheter, mer motion och nyttigheter! Tänker helt klart gå ner i vikt, en gång för alla nu! Känner att motivationen är som bäst nu, så då kan jag lika gärna ge allt och göra nått åt saken.

Får dock  se hur mycket jag är villig att skriva här, men dagligt ätande och motion kommer ni få ta del av..
Så det blir en nyttigare blogg men samtidigt kommer jag skriva som vanligt.

Kommer att dricka nutrilett till frukost varje dag, istället för frukost. Sen ska jag ta bort all pasta, potatis & bröd, samt ris. Till en början!

Jaja, hoppas ni fortsätter följa min blogg nu, på vägen mot ett nytt liv! :D
Nu ska jag till skolan strax, hörs sen! :) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0