Nationella prov i matte, del 1

Snart åker jag till skolan, om ca 15 minuter! Har nationella i matte, del 1. Gjorde den inte på de tidigare utsatta datumet så det får bli idag. Fast jag fattar dock inte varför de inte bara kan sätta in det en vanlig skoldag efter skolan, hade endå inte farit till skolan idag, känns piss att sitta å vänta enda till klockan 1 bara för att göra ett prov som tar max 1 timme. Får väl skylla mig själv då jag inte kom första tillfället.

Annars idag blir det promenad, en lång en, Biggest loser hos Monica. Eventuellt tvätt också, vet inte när jag hade tid.

Nu ska jag kila till bussen, vi hörs senare! Pussen
Wish me luck!



Update; fyfan så jäkla svårt det var! Kunde ärligttalat inte mer än 3 uppgifter av 14.
Om ens det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0