nice helg!

Hellu, det har varit en toppen helg för min del! I fredags blev det kubb & fotboll. Efter fotbollen var jag helt slut och deckade direkt när jag la undan datorn.
I lördags vare bara chill heeeela dagen, grillade på eftermiddan och bara tog det lugnt. Såg på Sommarkrysset och Eurovision. Jag höll på Frankrike & Belgien! Men som vanligt då jag håller på någon vinner de inte, bajs tyskland..
Idag har jag firat mamma, köpte blommor eftersom att de var de hon ville ha, eller jag och brorsan köpte. Uteblommor eftersom hon inte gillar vasbuketter ;)  Lagade mat och fikade senare!

Var med Sara på eftermiddan var barnvakt åt ungarna sen tog vi en promenad jag och Sara. Fick gå tillbaka å vara barnvakt en stund...


gud, tog i fredags ;O hahaahah! ser helt deppig ut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0