nya klänningar på g..

Tjeeeena hejsan =) Efter ett desperat försök att hitta nått till avslutningen gav jag upp och gick till Monica ist. Hittade inget av intresse så. Hon hade iallafall fått en ny bonprix tidning, kikade lite i den å hittade ett par fina klänningar, beställde två eller tre, ska testa å bestämma mig då de kommer! En får stanna kvar :) Ska leta bilder på de imorron, så ni får komma tillbaka då.. Å Monica hittade som vanligt jätte mycket

Har haft väärldens hemskaste mensvärk, fyfan säger jag bara! Ville bara skrika å gråta, fan så hemskt! Efter två piller, av olika slag och en lång promenad gav de sig, å nu har jag precis tagit ett till piller i hopp om att jag slipper vakna med värk inatt. Nu är jag helt knäckt å funderar på att sova, så vi gör så =)
Gonatt godingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0