rubriiiiiik! dagens...

hejsan! vad händer? :) Jag har precis satt mig i sängen med datorn, för att blogga lite & titta film eller nått.

Försov mig imorse, eller faktiskt så gick jag upp å slog av klockan för att sedan lägga mig igen, vaknade kvart över sju, låg och verkligen velade mellan om jag skulle fara eller inte till skolan, tillslut så for jag! Hade ingen lärare och de var ca 6-8 pers i klassrummet då jag kom, det var resttid fram till lunch, hade man inga rester hade man sovmorgon.
Var på konsert i Kulturens hus klockan 1, riktigt bra! Hade önskat att jag kunde sjunga bra jag med, då hade jag vart famous! ;) höhö..

Dagens motion blev iallafall en 30 minuters rask promenad. Vart på dåligt humör idag & så var det helvetes varmt så :P
Mat;
Frukost: Nutrilett
Lunch: pizzasoppa, åt dock bara tomaterna & skinkan
Middag: köttfärssås & sallad
Kväll: Mandariner, mjölk & flingor.

Och däremellan allt en jädra massa vatten!
Nu ska jag kila! Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: simone

sv: anytime hjärtat ;) Hooow you dooing? (kollade vänner tidigare, älska Joey! ;))

2010-05-20 @ 13:26:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0