trött och sliten

Hejsan =) Även idag blev en gå till Monica & Hugo direkt efter att du ätit -dag. Tog med Hugo på promenad med Sara & Lova, vi gick en sväng till stallet.

Resten av kvällen har spenderats framför tvn med Monica, biggest loser har stått på schemat. Och aaaaaaallra, allra, allra sista avsnittet av Andra avenyn! Vafannnnnn. Åh, jag blir typ depp. Varför just nu? Hade det inte kunna fortsätta? NU när allt spännande hände, ååh! Å sen är det åt helvete att Tony åkte dit, men det är gaaaaaaaalet nice att Katarina åkte in på psyket, wiiiiiiiho!

Föressten, hade Engelska nationella idag, uppsatsen, skrev 2 sidor och hoppas att det räcker. Känns faktiskt helt okej, men endå inte. Håller tummarna!
Hade även redovisning i BF, gick rätt bra. Fast jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig, men det får duga för denna gång!

Nu väntar sängen, vi hörs i morron =)
Puuuuuuuss!


gången innan vi var i stallet, nu är all snö borta! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0