My day in words

Så ja, tittat igenom mina bilder nu. Det suger som fan att man alltid måste döpa om bilderna från kameran, för de börjar alltid om i namnet varje gång jag tömmer den, så då finns det alltid ett ex av den i mappen redan, lite störande!

Drog aldrig till skolan idag, ångrar mig nu i efterhand! Ska ju skärpa mig.. Aja, vakna 11, åt åså, drog till Monica, för vi tänkte ta en promenad med Hugo, men vi drog till stan i stället och mötte upp hennes kompis. Slösade inga pengar idag heller, eller jo bara på hårfärg! Ska färga imorron så får ni se före & efter bilder :)

Kom hem vid 5, så då gick vi direkt till tvättstugan och tvätta. Efteråt gick jag me Hugo och gunga en liten sväng så kom Sara då gick vi hem till Monica.
Resten av kvällen har vi tittat på Biggest Loser & Top model..

Aja, slänger upp ett pár bilder, i ett annat inlägg så hörs vi imorron =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0