104 frågor, varning för mycket ointressant text!

104 frågor.


1. är du kär? - nej, tycker om
2. har du snusat? – ja
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – nej
4. har du legat i sängen brevid en kille? – ja det har jag :)
6. har du blivit slagen allvarligt? - nepp 
7. tar du droger? - aldrig
9. har du pussat en tjej? - ja det har jag
10. hatar du någon? – lite?
11. älskar du någon? - de som står mig närmast
12. har några av dina vänner svikit dig? - Nej
13. har du djur? - nej
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – ja massa gånger 
15. hatar du dig själv? - nej det gör jag inte
16. gillar du orange? - nja 
18. har du nån sjukdom? - nej 
20. har du en gris? – inte de
21. har du en plattång? - Japp
22. har du en bror? - två stycken ♥
23. har du sjukt bra humor? - den är fett bra ;)
24. är du brunett? – svartskalle!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - inte flera timmar, längre än vanligt är underbart iaf! 
26. tycker du om hästar? – ja
27. har du en hund? – nej
28. har du skilda föräldrar? - joo 
29. har du gått på simskola? – nej
30. har du sagt bög till en kille? - Det har jag
31. har du sagt fitta till en tjej? - Jepp
32. har du fuskat? – jaa, love it! ;)
33. har du en teve på ditt rum? - ja, ful & värdelös är den! 
34. har du lunar? - Nej men LS8
35. har du msn? – jodå, [email protected]
36. har du en syster? - Jepp, den finaste!
37. har du bruna ögon? - jo det har jag ;)
38. gillar du att fota? - ibland :)
39. har du sett dig själv brinna? – Nej 
40. hjälper du dina vänner? – alltid :)
41. gillar du tacos? - ja (a)
42. vad har du för telefon? - Samsung GD 510pop
43. har du dansat? - när ingen ser
44. har du spelat fotboll? - det har jag :)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja, ibland :)
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – Nää!
47. har du ätit sniglar? – aldrig & kommer aldrig göra det.
48. äger du en locktång? - Jepp
49. gillar du att tugga tuggummi? - love it!
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – japp
51. gillar du kläder? – jao =D
52. Hatar du falska vänner? – nej, de är inget att ha
53. gillar du räkna matte? – bläää!
54. älskar du någon nu? - familjen?
55. Har du gråtit inför en vän? - Joo
56. kan du sjunga? – i duschen!
57. Har du sett nån död? – Neej
58. säger du vad du vill? - alltid
61. kan du tala spanska? – Nae
62. är du kortare än 1.60? – nej, 18 cm längre!
63. älskar du sommaren? – sommarn är underbar!
64. älskar du vintern? – nej, den är bara mysig med snö & jul!
65. har du mer än 1 par skor? - ja, ett par stycken
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Jaa!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Jo =)
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Jo tror det
69. gillar du att städa? - när jag är på rätt humör så
70. gillar du att sova länge? – finns det nått skönare?
71. har du vart med om en olycka? - neej
72. är du förvirrad? – nej, alltid på topp!
73. har du mer än 6 par byxor? - Mjukisbyxor + leggings äre som gäller!
74. har du förlorat en vän? – inte på annat sätt att man glidit i sär & slutat umgås.
75. gillar du att shoppa? – ja, sålänge plånboken tillåter ;)
76. har du varit i paris? – Neej
77. gillar du ormar? - dör hellre än att se de.
78. klarar du dig själv? – Ja absolut
79. har du lagat mat? – jag är kung!
80. är du klantig? – ibland
81. har du foppatoffler? - nej
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Jo
85. har du mer än 7 par nagellack? - ja massa fler
86. har du busringt? – fleeera ggr! :D
87. har du skällt på din bror? - nog har jag det
90. sover du med nått gosedjur? - faktiskt
91. har du åkt nånstans utan att du får? - får jag inte, så far jag endå. gör vad jag vill!
92. vill du bara bort ibland? - ofta
93. har du tältat? – oh ja! mysigt!
94. har du bränt dig? – jodå
95. har du lekt med levande ljus ? - klart jag har
96. har du lekt anden i glaset? – nej
98. bor du i skåne? – nej, Luleå!!!
99. gillar du hip hop/rap musik? - Jaa =)
100. är du på sista frågan nu? – nej :O
101. är du singel? – yes, men vill inte!
102. har du flygt flygplan nån gång? - det har jag, det är skoj!
103. har du kul just nu? – kan jag inte påstå
104. är du blyg? – jo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0