Turkiet 250810 - 010910 bildbomb


påväg ner.. spännande!

Min & Saras säng, det oskönaste jag någonsin legat på.

hotellområdet, från en av våra 3 balkonger!

katterna som bodde i trappuppgången.

promenerar in till stan

Turkiska ullared, det fanns det nog mest av.

äckligaste jag druckit, 4,5% cider.. smakade ärligt talat röv!

poolen och baren till höger.

bara nå random människor. Hade ju kunnat vara jag + ... ;)

solnedgång och båtar

Sanna & Tobias närmast.. Hussein i hjärtat! ;)

Dans & underhållning sista kvällen. Hussein andra från vänster! ;) My man!

Har tuuuusen andra bilder, men alla kan jag inte visa! ;)
Turkiet i år var det absolut roligaste och bästa jag någonsin gjort.
Underbart väder, trevliga människor. Ett plus till Hussein för rosen!
Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0