dagen!

Helluu :) Här håller jag på att städa mitt rum lite grann, plockar ihop åså. Ser ut som att det varit ett tredjevärldskrig här inne. Det är ju dock tur att ingen ska vara här inne så, eller rättaresagt så får ingen vara här.
Sara är nog den enda som varit inne i mitt rum mycket, på hur länge som helst, klarar inte av att ha folk här inne. Varför vet jag inte :)

Jobbade med morsan på förmiddagen, fick lönen idag. Gick en snabbis på stan, köpte hårspray & deo på H&M sen for vi till Johan, hängde upp gardiner sen kom Robin och hämta oss, så då drog vi hem och fixa käk!
Saknar litegrann att ha dom hemma båda två, Johan & Robin. Ser fram emot Turkiet som fan nu, att få umgås med dom båda varje dag i två veckor. Guldvärt!

Är förövrigt ledig imorgon! En dag extra lov, i love it! Ska underhålla mig med att dammsuga och skura mitt rum samt städa toaletten! Jippie! Träna också för den delen ;)



Så ser det ut från Johans nya lägenhet!

Söt bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0