:)

Vad tuuuusan är det för Greys Anatomy avsnitt ikväll? Fattar ingenting så jag orkar inte se klart.  
Funderar om jag ska gå på stan imorgon och köpa nått nytt & enkelt till Idol på fredag? Hade vart lite skoj, känns dock lite onödigt, men äh!
Måste snåla äckligt mycket med pengarna nu tills vi drar utomlands. Ångrar nästan lite att jag själv valde att betala hela resan själv medans alla andra får den betald av föräldrarna, men samtidigt så vill jag åka och det hade inte blivit av annars.. Äh det blir bra!

Nä stan får det bli! tror jag. Nu måste jag gå på toaaaaaaaaaaaaaaaaaaa och ta bort nagellacket och måla naglarna, får göra allt för att hålla mig vaken ett tag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0