Hej :) hann inte blogga från datorn innan ...

resize_p221110_1 (MMS)

Hej :) hann inte blogga från datorn innan jag skulle fara. Sitter på bussen nu påväg till stan. Börjar ju iofs inte förens halv ett, ska möta Emma på stan och gå förbi på Statoil så. Vi ska tydligen iväg och se nått grejs på någon annan skola, nått med Don't drink and drive , jag får se helt enkelt. Fick värsta vårkänslan när jag kom ut :o det är november och jag fick det nu, lite tidigt. Men det var typ skönt ute och strålande sol! Nog om det, vi hörs senare:)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Sv; nja hände inget spec i helgen , så det var väl varken bra eller dåligt :) sj då?



Mycket snö ni har haha , skicka hit lite va? :)

2010-11-22 @ 12:58:11
URL: http://gemigkarlekforhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0