Idol 2010 Luleå!

Heeeeeeeeeeeemma! Kul men samtidigt inte, hade kunnat hålla på hela natten! Helt galet jävla kul. Har skrikit så mycket att jag garanterat inte har någon röst imorron, men det är fan värt det! Trots att våra förstaparketts platser inte var sådär jätte bra så såg man iallafall hyffsat..

Jay var helt underbar! Alla stod upp efter hans låt, helt jävla fantastiskt! Sen Olle & Andreas, åååh gud. Dör fan!
Fick Andreas autograf, satan i gatan vad han är snygg! På sådär några centimeters avstånd. Är han singel? ;)

Man fick även lite goodiebags, dock inte värda mer än max 50 kr. Men det är kul ändå, en var från läkerol, med några av deras produkter. Så när dom är slut kommer jag skita som fan! Om ni ville veta ;)
Och att Elin åkte visste jag, hon var inte så bra live faktiskt. Och inte bra ikväll!
Ska gå och lägga mig nu, måste ladda batterierna!
Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0