kärlekens ord & meningar

varje dag
så bär jag på den där hemligheten
jag låtsas som ingenting
även om du ser allting

men det brukar ju vara så
att det bästa gömstället
är mitt framför ögonen

detta är bara ord
och ord är det enda jag har
för att fånga ditt hjärta

och jag vet mycket väl
att du kanske artigt tackar nej
jag är väl medveten om
att jag spelar kärlekens spel

men jag låter lyckohjulet snurra
för jag kan inte sluta tänka på dig
jag lever i en fantasi värld
min flykt från mörkret
jag är hög på dig

du är smart och lite blyg
vacker
som en ängel utan sina vingar
och en prins utan sin prinsessa
jag vill vara dina vingar
jag vill bli din prinsessa

jag drömmer om att få hålla dig i mina armar
vet du att du sätter min själ i brand?

jag vill vara hon som får älska dig
för du ger mitt liv en mening
lite solsken i mitt liv

så kom hit
kliv in i mitt hjärta
kom lite närmre
låt oss sätta fart
en helt ny start
på våra liv

jag leker med orden
formar meningar om kärlek
jag skriver att jag älskar
en stor kärlek jag aldrig mött

för inte kan jag verkligen älska dig
nej inte ännu
men nog är jag förälskad i allt
som har med dig att göra

kärlek är stort
underbart och graciöst
därför väntar jag med att säga
dessa tre ord till dig

kanske får jag aldrig chansen
att säga dem
men jag skriver ändå
för jag känner att detta
har stort potential

det är inte en fråga om
endast en fråga när

tills dess
så behåller jag hemligheten här




Jättefin text.. Hittade den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0