Imponerad tandläkare!

Home sweet home!

Tandläkarbesöket gick bra. Hon tyckte jag hade jätte fina tänder osv.. Hon pratade dock med mig som om jag var 5 år. Hon ba; Ååååh vad du är duktig! Gör det ont? Åh vad du är bra! Jag är 17 liksom!!
Nä men fina tänder hade jag iallafall. Sen blev hon faktiskt imponerad av mina piercingar i tungan ;O Kort i arslet. Ni med piercingar vet ju att vissa tandläkare gnäller över det, att det är dåligt med tanke på att de kan skada tänderna osv. Min tandläkare tyckte att dom var fina, hon hade aldrig innan sett någon med två stycken, hon tittade på dom jätte länge å peta i dom typ! Lite söt ändå. Sen kollade hon bara ifall den i överläppen tog emot någon tand eller så, men det gör den inte. Skönt med en trevlig tandläkare!

Sen ni som följt min blogg vet ju att jag blekt tänderna tidigare, frågade idag om jag kunde få mer blekning, så det ska jag få! Har dock bara nu till överkäken, men vi ska tydligen fixa en skena till underkäken också, så då kan jag bleka allt! Yeeeey! Och jag bleker bara för att jag har typ missfärgade tänder, eller kanske emaljskada, vet inte vad det heter! Haft det sen jag var liten iallafall.. Det är dock så att jag inte tänker på det egentligen själv, men när man väl kan få gratid blekning så varför inte?! ;)

Så det är inte annat än att vakna just efter 05 imorron, kliva upp och fara till tandläkaren!
Ska vara där 07.40 =oooooooooooooooooooooooooo varför sa jag ens att det var okej? Aja, missar inte skolan iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0