jag har så jävla lite att göra ;o

fem frågor om förhållanden
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? - Jo det har jag 
Finns det någon för dig just nu? - Hope so

10 frågor om dig
Ditt namn? – Hannah Christin Eriksson Engman
När fyller du år? - 15 augusti
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - 6 i öronen, läppen & 2 i tungan 
Vad har du på dig just nu? - Leggings, linne & stickad tröja
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – att vakna upp brevid den man tycker om :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen
Vad är du bra på? – Jag är bäst på allt!
Vem älskar du mest på denna jorden? -  familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tillsammans med någon

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? – Sara    
Vem vet allt om dig? – Sara vet nog det mesta, annars Vixi!
Vem är roligast av dina vänner? - alla är roliga på sitt sätt!
Vem är snyggast av dina vänner? – dom är fina allihop :)
Vem är mest partynisse? – Jag? ;) måste nästan säga Sara..
Vem är den du helst har filmkväll med? -  någon pojk (a) annars Sara & Vixi!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? – Helst ensam, annars Sara!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma, men ändå pappa. Robin annars, nä vet inte!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja, träffar pappa alltför sällan dock.
Vem är farligast i din familj? – Robin ;)
Vem ser roligast ut i din familj? – ingen.
Vem är coolast? – Jag såklart!
Har ni något husdjur? - Nej, får inte ha.  
Vem står för underhållningen? - tror det är jag, kanske Robin :D
Vem sover du oftast med? – aldrig i samma rum som någon annan.
Roligaste kvällen med familjemedlem? – vette fan.  

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - duschat, skola, sovit, skola,skola,skola,skola... hem & umgåtts med min bror.
Har du varit glad idag? -  Strålande humör! Massa glad :)
Har du varit ledsen idag? - Neej
Har du gjort något bra idag? - Klarade redovisningen
Vad ska du göra nu? - Sova
Har du gjort något dåligt idag? - rökt? sovit för lite 
Vad har du ätit idag? – mat
Har du duschat idag? - ja varje dag, alltid innan skolan
Är du trött nu? - Usch ja
Vad händer imorgon? - Ska & se på IDOL, livesändningen från Luleå! ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

rolig lista=)

2010-11-11 @ 20:49:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0