Jag väljer kärlek

Hej!

Helt klart en av de bättre skoldagarna på ett tag, haft massa skoj idag faktiskt.. Började dock med en redovisning, åh vad jag hatar det! Gick väl ändå hyffsat.
Alla fick ta var sitt kort utav läraren idag, hon håller alltid på att fjanta med kort som det står saker på.. Typ som dagens att tänka på, hur man ska vara under dagen osv.. Tog ett och fick "Jag väljer kärlek" + en liten text till. Kommer inte ihåg knappt vad det stod men jag vet att jag gillade det, det var fint! Efter allas redovisning så började hon fråga vilka som hade pojkvän & vilka som var singel. När jag sa att jag inte hade pojkvän så kasta hon kondomer till mig, åså vare typ två tjejer i klassen som inte heller hade förhållande så hon frågade dom ifall dom ens brukar hålla på med killar åså, men ingen av de har väl någonsin haft nån så jag fick 2 st till! ;) Så nu äre bara å köra på!

Nu ska jag käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0