fan vilka människor det finns alltså..

Fan att man tvingas bo med en person man askyr mer än någonting annat! Vad fan är det egentligen som är viktigast? Jag eller han? Uppenbarligen inte jag.
Och nej, det är inte bara en tillfällig sak.. Nu har jag känt ett extremt hat mot denna person sen förra sommaren någon gång! Då gick mycket åt skogen. Nu är allt upp och ner känns det som.
Vem fan vill bo med någon som är otrevlig från de att man vaknar till man sover? Inte bara mot mig, mot alla! Å det är fan inte bara jag som har märkt det..

Snart får hon välja..



Ja jag är på dåligt humör, bara massa som är jobbigt nu!! Har iallafall tur att jag har vissa på min sida som ställer upp. ♥
Fast när jag behöver vissa, finns de inte alltid till hands, blä!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; haha.. Jag satt på samma buss som dig :P

2010-10-12 @ 23:06:44
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Amanda Rieem

varåsgod!! :D

2010-10-12 @ 23:44:31
URL: http://rieem.com
Postat av: Moster

Hej Vännen !

Vad är det som är fel? Jag måste få säga att jag är väldigt imponerad av dig som människa.

Nu när vi var hos er så tänkte jag att gud så duktig hon är, du gör saker utan att man behöver be dig om det och du gör det utan gnäll. Jag skulle vara stolt över att ha en dotter som du.

Kramisar

2010-10-13 @ 06:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0