absolut ingenting intressant

Tja! Skippade skolan idag, hade huvudvärk å kände mig opepp som tusan. Sov iallafall till ca 11 idag, alltid skönt å få sova ut. Ska vara barnvakt idag igen så det gäller att vara utvilad! ;) Skönt är det dock att det bara är Maja som kommer hem tidigt, någon gång innan 2, de andra kommer mellan 3 och 4! Huliganerna alltså.

Just ja, igår kom ju domen från rättegången jag var på den 29onde september, han dömdes för sexuellt ofredande, så det blir ju böter för det. Han slapp fängelse. Men pengar får jag iallafall. Skönt att ha det bort gjort!

Har sjukt tråkigt, funderar på att ringa Vixi å be hon följa med ut å gå, skulle behöva det. Annars går jag en sväng senare med Hugo eller nått, äh får se!
Vad ska ni göra idag?

Ska hitta på nått vettigare nu, ha det! :)

Moster: Ingen ska kalas, gjorde bara ett test på facebook, så det var svaret jag fick :) kommer ju fram ett slumpmässigt svar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0