Njut av all underbar musik världen har att bjuda på

Go kväll! Har ganska nyss tagit en galet skön dusch. Känns riktigt bra nu att få gå och lägga sig i en renbäddad säng! Vem tycker inte om det liksom?
Städat mitt rum hela dagen, fast visst har jag kommit på massa andra saker att göra för att slippa städa klart. Det var kul till en början, men sen var det inte kul mer! Nu är jag i stortsett klar, bara lite små fix så är det bra. 
Sen har jag tvättat idag också, så det har varit en slappsöndag. 

Min moster och mormor har även varit här i helgen som sagt (om jag nu nämnt det tidigare). Det var riktigt trevligt eftersom att jag inte träffat min moster på länge. Men det var kul! 

En annan grej är väl att jag slösat en massa pengar nu senaste veckan, på kläder, parfymer å sånt! Fast det kan man väl inte ha för mycket av? ;) Är nöjd med det jag handlat, visar imorron! Jag lovar denna gång. 

Börjar skolan halv ett imorron, men innan det ska jag möta upp Emma på stan för att göra det jag tänkte göra tidigare i veckan, ni får veta när jag kommer hem imorron! ;) Har iaf funderar på det länge nu, så det blir av imorron!




Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the Stars

Usher - OMG (oh my gosh) ft. Will.i.am

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie

Eminem - Not afraid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0