vissa lyser upp vardagen

Kul att internet på min dator ger upp direkt.. Jag vill sitta på msn. Känns så drygt att sitta på chatten på facebook för att prata med folk, ja de som inte har gratis sms eller pengar på telefonen iallafall. Får väl be min bror lite snällt att fixa min dator, annars kan han fan ta sig någonstans.

Och mitt i all denna röra finns det trots allt jävligt bra människor. Sjukt jävla bra är dom!

Ska köpa hus i Spanien, vad ni än säger alltså! ;)

Ska inte babbla på med massa ointressant nu, ska chilla ett tag sen sova! Ha det fint :)

Marina fick du mitt mail?
Tänkte bara så jag inte skickat fel eller så..

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

VARSEGOD :) allt bra +??? :)

2010-10-14 @ 22:43:05
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: Moster

Gomorron vännen !

Jag fick dit mail, tänkte skriva tillbaka strax men har hållit på med bokföring hela dagen i går.

Men jag hör av mig

Kramisar

2010-10-15 @ 06:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0