min favorit..

Hemma från skolan nu, skönt kan jag lova! Usch jag hatar denna dag. Sov för lite inatt, vaknade för sent, stressade kuken av mig på 30 min, duscha, sminka mig, äta osv.. Men jag hann. Sen att vi hade en skit jävla värdelös lektion idag gjorde ju inte saken bättre. Men när jag sen kom på att vi inte hade någon svenska blev det lite bättre. Så slutade 12.40 å sen gick jag på stan med mamma.

Nu är jag hungrig också, livet är inte alltid lätt! Men som tur är ska jag till dagis på ca 20 min och hämta min favorit kille! Då blir det en aning bättre. Så jag ska vara barnvakt till 7 någongång =)

Ska gå iväg en sväng, så vi hörs lite senare! Puuuusss

Kommentarer
Postat av: JoelSv

Glöm inte tycka till om DAGENS LÅT samtidigt som du anmäler dig i

Dagens bloggtävling (om du nu inte redan gjort det ;D)

Pop eller Stop?

2010-10-21 @ 17:30:34
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0