humörsvängningar, värdelös film + prov!

Shit vad mitt humör svänger heeeela tiden.. Inte på dåligt humör nå mer, eller ja lite kanske, men de mesta har släppt. Kan ju bero på att svinet har dragit hemifrån, hoppas han kör ihjäl sig!!

Okej, nu ger jag mig. Ids inte sitta här å deppa. Började iallafall se The lovely bones - Flickan från ovan innan Ensam mamma. Pallade inte se klart den, vet inte varför. Men läser boken, är i slutet just nu och boken är femhundratrettioåtta gånger bättre! De hoppade typ över en scen som jag verkligen velat se.. Mördaren är en riktigt sliskig gammal gubbe! Usch + att man inte får se nått av mordet!! :O Det är ju typ det boken går ut på.. Får väl se när och om jag ids se klart filmen. Inte just nu iallfall.

Vad gör ni?

Funderar på att fixa Teckenspråksprovet nu, lika bra att göra bort det! Ska vara in mailat senast imorron..
Så det ska jag sysselsätta mig med nu, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0