Te amo

Glad jag blir då läsarna ökat idag! Gör mig bara mer bloggsugen =D

Hämtade ut mitt paket tidigare, fotar grejerna i morgon är påväg i säng nu så. Är på bra humör ikväll trots att vissa personer är idioter! Men det ska inte tynga ner mig.. Att lyssna på musik som spelades i Turkiet får mig på bättre tankar! Bland annat, Edward Maya & Rihanna!
Fan vad jag saknar Turkiet. Tror jag kommer hinna bli deprimerad eller nått innan jag kan dra dit igen, ååh!

Kommer tillbaka om en stund! Måste akut springa iväg, hörs igen en sväng innan jag lägger mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha är du seriöst dum eller?

du skriver på paows blogg att hon inte ska bry sig om alla som kommenterar elakt, och att "de inte kan göra de bättre själva"

och sedan skriver du ändå att kissies låt va as dålig?

hahaha jag säger inte att kissies låt va bra, men vadfan du säger till alla andra som klagar på paows låt, och ändå så gär ju du exakt samma sak till kissie?

så knip igen käften och sluta klaga på alla andra som klagar när du gör exakt samma sak själv.

2010-09-08 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0