massa sjuk & shoppingsugen!

Godmorgon =) Ont i halsen som en galning å fetaste hostan! Jobbigt läge..
Drar iallafall till stan med mamma om ca 1 timme, ska se om jag hittar ett par skor samt lite kläder ;) Behöver långärmade tröjor/koftor nu, var ju som van att gå med lite kläder... Tills jag kom hem från Turkiet.. Nu fryser jag mest hela tiden. Å ja, till råga på allt har jag ögoninflammation! Tummen upp.

Ikväll ska jag på bio, med syster, Sara & Vixi. Blir att se I rymden finns inga känslor. Jag har höga förväntningar, enligt dagens tidning var sen super, fick 4 av 5 i betyg. Så det ser jag framemot.

Föresten så har beställt hem lite kläder, ni får se när paketen kommer!
Vi hörs senare =) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0