everybody crash and burn sometimes

Godmorgon! Usch vilken dålig dag det här kommer bli, jag vet det redan nu.. Har vaknat på fel sida och är på sjukt dåligt humör!! Har praktik också till råga på allt, har inte varit där sen förrförra onsdan, kul å komma dit nu när det är 3 dagar kvar + att jag har huuuur mycket uppgifter att göra som helst!
Och när jag ändå gnäller så kan jag fortsätta, det är -26 jävla grader kallt också, fattar ni hur sjukt kallt det är ute? JAG TÄNKER INTE VARA UTE PÅ RAST IDAG!! Inne är det åtminstone 22.4 plusgrader & jag håller på att frysa ihjäl här.. Åh herregud..

Idag känner jag för att ge upp allt. Vill sjukanmäla mig idag & hoppa av skolan.. Kan ni då förstå hur sjukt less jag är? Måste tyvärr gå nu men kommer kanske hem med ett bättre humör.. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra, utom att jag har skadat armen rätt ordentligt :P Men, men. Hade du en bra alla hjärtans dag då? :)

2011-02-15 @ 09:19:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

sv; desamma söt !:)

2011-02-15 @ 11:08:10
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Moster

Lilla Hannah - 26 vad är det, här hos oss var det -39,7 på morgonen. Jag börjar också bli så j...... less på det här. Tänk om man fick sova tills slutet på April :)

Ha det / Kram

2011-02-15 @ 13:28:16
Postat av: Becca

sv: ursäkta super sent svar :$

De är sådär med mej.. hur är det med dej??

haft en bra helg?? :D

2011-02-15 @ 15:44:42
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0