ruuuuuuubrik!

Funderar på att sova snart, Sara verkar trött även hon.
Och vet ni, det är föööörsta gången hon sover i mitt rum efter alla dessa år vi känt varann. Annars har det varit i Majas rum eller i tvrummet :S Jag har inte klarat av det förens nu, att ha någon sovandes i mitt rum. Så hon är typ första tjejen som sover i mitt rum. Lät fel, inte för att de är många andra som sover här, men endå.
Är så sjukt obekväm med folk i mitt rum, måste alltid ha koll på de som väl är där inne, när de väl får vara där.

Det är inte så att jag inte litar på de, att de ska ta nått eller så, absolut inte. Men jag hatar när folk rör i mina saker! Och speciellt när man har sagt att de inte ska röra i nått, absolut ingenting, å ändå gör det! Sånt irriterar mig.

Så andra förutom jag eller Hugo i mitt rum är jävligt obekvämt!
Nu ska jag ladda mp3n lite, sen sova! Gonatt :) ♥

 
i have over a thousand dreams and you are in everyone of them♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0