2011-01-20 07:35

God morgon solstrålar! Ångest när jag vaknade klockan 6, första gången på evigheter kändes det som, tog mig upp iallafall!! Sjukt förkyld nu, hade ju bara feber och fetaste huvudvärken tidigare i veckan, men nu kommer resten. Lungorna spricker väl när som & halsen gör ont =( Feel sorry for me bitches!
Nej det behöver ni verkligen inte, det är inte synd någonstans!

Sara & Vixi fick en liten lillasyster igår kväll! Ska bli kul att träffa henne sen när hon kommer hem från BB.
Sen har jag tidsinställt två inlägg, bara för skojs skull, om ni har tråkigt så kan ni ju läsa sen! Lite info om mig osv.. Dag tre bland annat!

Nu ska jag göra nått åt mitt skatbo till hår! Hörs i eftermiddag. Puss! :)


baaaaaajs :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: okej ^^. i 1:an måste vi vara på förskola, i 2:an skola och 3:an något med människor bara =9

2011-01-20 @ 07:41:47
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Viola Söderberg

Sv: jag ska gå klart skoldagen sen ska jag hem och göra en film :) något roligt planerat i helgen ? :)

2011-01-20 @ 08:06:54
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0