ändrade framtidsplaner!

Hej underbaringar! Blev en lång & rätt jobbig dag idag! Kom hem strax innan fyra, jobbiga ungar idag känns de som. Ovanligt surriga, eller så bara jag som inte haft hjärnan med på hela dagen! Helt slut nu.
Blev iallafall att hjälpa handledaren massor idag, första gången i mitt liv använt en kopiator, nu vet jag iallafall hur en sån funkar, vet hur man fyller på papper osv! Stolt! ;) haha.
Varit med på en planering och förberett inför Rymd tema som de börjar med nästa vecka. Känns typ som en lärorik dag och jag vet nu, eller som det känns iallafall, jag kommer inte jobba som lärare! Tror inte att jag någonsin skulle orka med det helt ärligt! Känns som att det är alldeles för mycket, mer än man tror att det innebär. Inget för mig! :)

Nu ska jag hoppa i duschen & sen vara med Vixi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0