Dag 26 - Mina rädslor

Super rädd för kryp, alla möjliga, spindlar, getingar, humlor, blindingar & broms bland annat..
Ogillar verkligen ormar.
Åker ogärna hiss ensam, enstaka fall om jag är lat eller har brottom. Men är galet rädd att den ska fastna.
Rädd för att vara ute ensam när det är mörkt på platser där jag vanligtvis inte brukar gå.
Hatar vindar, såna vindar ovanför hus åså, inte såna som blåser. Tycker det är äckligt och obehagligt.. Typ rädd att värsta mördaren gömmer sig där. Även rädd för fyllon när jag är ensam.

Sen är jag höjdrädd, rädd för att åka båt. Rädd för att bada i typ hav, har inga problem annars med vatten, typ pooler å bassänger åså, just stora öppna vatten. Dels för att det finns typ hajar överallt (tror jag) sen för att det finns tusentals med fiskar och för att man kan drunkna.

Jag är rädd för att bli lämnad, ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0