Dag tre - mina föräldrar

Carina, min mamma, 46 år. Född och uppvuxen nått år i Hakkas (rätta mig om jag har fel), bott i Trollhättan sen flytt till Luleå & där är hon kvar!

Hon är helt klart bäst. Vi är lika tycker jag, men samtidigt så olika.
Hon tycker sällan som jag, det som mest skiljer oss åt. Hon sliter arslet av sig för att få allt att gå runt och jag tycker inte riktigt att hon får ut någon positivt för det, ingen visar nog med uppskattning. Det beundrar jag henne för, fattar inte att hon orkar. Hade jag varit i hennes sits hade jag gett upp för flera år sedan.
Jag tycker hon förtjänar det bästa & tyvärr har hon inte det nu! Hon är min mamma & jag älskar henne trots hennes dumma val!

Min far, Rolf, 61.
Trots lite kontakt är han underbar! Finns och har alltid funnits trots jobbigheter under tidiga år i min uppväxt.
Ställer alltid upp och mår bra av att vara med honom. Känner alltid sån far & dotter trygghet, för han vill alltid mitt bästa, oavsett vad. Han är bäst! ♥


Mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0