Hur är Inception?

Mamma köpte en bil till Hugo, eller typ en ja en sån där vad det nu heter.. Ni vet en lastbil med sån där lyftkrangrej där baki, med krok å snöre så kan man veva på den? Skit samma, han blev nöjd! :) Fast direkt när han såg paketet sa han bara en bil, så sa han iofs om alla julklappar och alla andra födelsedagspresenter också, alltid bara en bil, sötnöt! Det är något med småpojkar och bilar, fattar inte riktigt det där. Tänkte för en gångs skull leka med honom, men jag fick inte. Så idag ville han inte vara med mig, men blev jätte ledsen när jag gick hem.

Nu tänkte jag he på en film, Toy Story 3 kanske? Har tagit hem massor med filmer som jag tänkt se men det har inte blivit av än.. Någon som vet hur Inception är? Är den läskig eller så? Måste veta så jag inte ser den ensam å sen skiter ner mig eller så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0