i hate being a girl these fucking days

Fyyyyyyyyyyyyyfan.. Kan inte röra mig sån jävla mensvärk! Vill bara just för sekunden dö! Känns även som att jag kommer föda en fullvuxen elefant när som helst..

Varit förbi hos Sara tidigare, efter praktiken åså. Hon hade varit snäll å köpt tamponger åt mig, finns ingen affär nära nog & hon går skola typ 2 meter från närmsta affär.
Fick iallafall ha min första lektion på praktiken idag, gick super bra! Barnen lyssnade jätte bra och så.
Det var en svenska lektion med läsförståelse.

Imorron blir det lektion 2 & 3, en lektion med deras tema arbete - Rymden & en Idrottslektion!

vet inte ens vad jag ska skriva, ska kolla klart The green mile, somnade i ca 30 min innan jag slog av inatt så!!

Kommentarer
Postat av: danten89

Hehe härligt :D

Men du känner dig mera säker i din roll nu då som lärare? :)



Vad är det för nåt? xD



Kram



2011-01-25 @ 22:07:38
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Fick du min kommentar? :P

2011-01-25 @ 22:08:14
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0